משפך שיווקי כאשר כל המערך בעסק שלכם נרתם למען מטרה משותפת, לסגור יותר עסקאות, זה מתבטא במחזור המכירות ובהכנסה שלכם. במילים אחרות, ככל שהמשפך השיווקי שלכם יותר טוב, ככה העסק מייצר יותר המרות ומכניס יותר. ביצוע אופטימיזציה למשפך השיווקי יעזור לכם למקסם את ההתקשרות עם הלקוחות הפוטנציאליים בכל שלב במשפך. כדי להפוך את המשפך השיווקי שלכם ליעיל יותר, חשוב שתבינו לעומק איך עובד משפך מכירות ואיך משפרים ומייעלים אותו. ככה תוכלו לייצר יותר המרות ולהגדיל את המחזור החודשי מבלי להשקיע יותר כסף אלא פשוט לשפר את מה שכבר קיים. כיצד עובד משפך שיווקי? למשפך שיווקי יש ארבעה שלבים שבכל שלב נמצא לקוח פוטנציאלי מסוג אחר עם חשיבה ודעה שונה במסע הלקוח שלו, בדרך להפוך להיות לקוח משלם. ארבעת השלבים הם: Awareness – השלב שבו הקהל שלכם פוגש אתכם לראשונה ובעצם […]
קידום אתרים אורגני
מה מבדיל בין אתר שיכול להגיע לדירוגים ראשונים לאתר שבכלל לא יהיה מדורג בגוגל? איך ניתן לגרום למנועי החיפוש לדרג את האתר שלי במיקומים גבוהים בלי בכלל להשקיע כסף בקישורים איכותיים או קידום אצל מקדם מקצועי או חברת קידום? איך אפשר לגרום לגוגל "לאהוב" את האתר שלנו? התשובה לכל אלה היא אחת והיא אופטימיזציה. אז מה זה אופטימיזציה? למה היא משמשת? הכל במאמר הבא. אופטימיזציה – הגדרה ושימושים אופטימיזציה בעברית היא מיטוב (לעשות יותר טוב) אשר משמעה שיפור. שיפור של מה? בהקשר של אתרים, הכוונה לשיפור האתר על מנת שמנועי החיפוש יוכלו לסרוק אותו בצורה פשוטה ונכונה. כלומר, לבצע פעולות טכניות מוגדרות אשר יקלו על מנוע החיפוש לסרוק את האתר ביעילות כך שנוכל לקבל תוצאות טובות בדף החיפוש בגוגל כאשר מחפשים שירותים / מוצרים הקשורים לפעילות שלנו. קיימים שימושים רבים […]
היכן הלקוחות שלכם מחפשים שירותים או מוצרים לכם או לילדים? זו כבר שאלה ממש מצחיקה לשנת 2021….ברור שבגוגל (עליו נדבר)! בשביל להציג את השירותים/מוצרים של העסק שלכם כשמחפשים אותם, תצטרכו אתר מקצועי עבור קהל היעד שלכם, אבל זה שיש לכם אתר לא אומר שהוא יקבל חשיפה. כאן נכנס הנושא החשוב של קידום אתרים. כאילו…יש עוד מנועי חיפוש כמו בינג של מייקרוסופט וינדקס אבל 99% מהחיפושים מבוצעים במנוע החיפוש המתקדם של גוגל כדרך קבע. כשגבר מחפש מתנה יפה לאשתו ליום הנישואים הוא ילך לגוגל וירשום: "מתנה ליום נישואים" או כשתחפשו לקנות טלוויזיה חדשה תיכנסו לגוגל ותרשמו: "טלוויזיה מומלצת לסלון". הילד צריך בגדים חדשים? כנראה שתיכנסו לגוגל ותירשמו: "בגדי ילדים". קיימים נותני שירות רבים, מוכרים מתאימים, אתרים של מתנות ליום נישואים, אתרים של מוצרי חשמל הכוללים טלוויזיות ואתרי בגדים של ילדים. למה […]
אתרי אינטרנט בעולם ובישראל מה הופך אתרים, לאתרים טובים יותר או טובים פחות? תוכן שיווקי וחשיבה יצירתית.איך? באמצעות האינטרנט. אז קצת רקע…כי חייבים תגידו מזל טוב לאינטרנט – במרס 2019 הוא חגג 30:) אבל זה לא הכל, תקשיבו טוב לנתון הזה! לפי בלוגס, נכון למרס 2019 קיימים בעולם יותר מ2 מיליארד אתרי אינטרנט שונים ומגוונים. אתרי מכירה, אתרי תדמית, בלוגים וכו'. אוכלוסיית העולם היא 7.8 מיליארד. בחשבון פשוט – יש כ-25% אתרי אינטרנט מתוך כלל אוכלוסיית העולם, כאשר מרביתם שייכים למדינות המפותחות. מנוע החיפוש הפופולרי בעולם הינו גוגל שתופס כ-95% מהמשתמשים באינטרנט בעולם. ומה בישראל אתם שואלים? לפי נתוני דו"ח האינטרנט של בזק, משתמשים באינטרנט בישראל כ-6.6 מיליון. בעוד שאוכלוסיית ישראל מונה כ9.1 מיליון תושבים. בחשבון פשוט, כ-73% מתושבי ישראל משתמשים באינטרנט. הסיבה להבדל בין הנתונים בעולם, היא מאחר וישראל […]