דף נחיתה לעסק הוא חלק בלתי נפרד מקידום עסקים באינטרנט אבל הוא טומן בחובו גם כמה אלמנטים חשובים בלעדיהם שום דף נחיתה לא יעזור לעסק שלכם. במאמר הבא אסביר מה זה דף נחיתה, מה מטרתו ומה הכי חשוב בדף נחיתה על מנת שיביא תוצאות. דף נחיתה לעסק – הגדרה ומטרה תחשבו על המטוס האדום בתמונה (למעלה) כגולש באינטרנט. הספר הוא הדפדפן שיש לכל אחד מאיתנו במחשב /נייד כדי לגלוש באינטרנט והדף בספר הוא דף הנחיתה. אני אסביר… חלק בלתי נפרד מקידום עסקים באינטרנט הוא דף נחיתה לעסק. מדובר בדף אינטרנט, שנוצר במיוחד עבור הקמת קמפיין בפייסבוק או בגוגל או כל פלטפורמה אחרת לפרסום העסק בדיגיטל. הוא נקרא כך משום שזה הדף בדפדפן שבו הגולש "נוחת" לאחר שלחץ על קישור בניוזלייטר שיקבלתם באימייל, כותרת בדף החיפוש של גוגל שהיא חלק ממודעה של […]
פרסום ברשתות חברתיות
כל עסק שמכבד את עצמו חייב לשווק את עצמו באינטרנט בצורה מקצועית. שיווק דיגיטלי לעסק כבר מזמן הפך להיות חלק בלתי נפרד מהוצאות העסק השוטפות. מנותן שירות קטן ועד חברות ענק, כולם חייבים לקדם את העסק באינטרנט. אבל מה עדיף לעסק? פרילנסר צמוד או חברה גדולה? כל התשובות במאמר הבא שיווק באינטרנט טומן בחובו אפשרויות רבות לקידום העסק שלכם, אוסיף ואומר שמדובר בתחום מאוד מקצועי ולא מתאים לכל אחד. כאשר עסק מקבל החלטה לשיווק באינטרנט הוא צריך לקחת בחשבון פקטורים רבים. היכן לשווק? איך לשווק? מה התקציב? איך לפרוס את התקציב? והשאלה החשובה מכל, מי ישווק לי את העסק באינטרנט? חברה שיווק גדולה, משרד פרסום בוטיקי או מקדם פרילנסר צמוד? שיווק דיגיטלי לעסק – יתרונות והחסרונות בבחירת איש שיווק בבואנו לבחור באיש המקצוע הנכון לנו שיהיה אחראי על שיווק דיגיטלי […]
מה כל כך מושך עסקים להשקיע בעמוד עסקי צבעוני באינסטגרם שלהם? מה היתרונות של פרסום באינסטגרם אל מול פלטפורמות אחרות? במאמר זה אביא לכם סיקור קצר על החשיבות של פרסום באינסטגרם לעסקים. מיליארד משתמשים לא טועים!רק לפני כמה ימים חגגה הפלטפורמה הויזואלית, אינסטגרם, 10 שנים! מאמינים? 10 שנים ויותר מ1,000,000,000 משתמשים זה ציון דרך ענק לכח המדהים שיש לפלטפורמה הזו, אבל לפני שאנחנו מבינים את הערך הענק של פרסום באינסטגרם לעסקים, האם זה מתאים לכל עסק? אז זהו שלא… היופי של אינסטגרם הוא בויזואליות שלה, התמונות הצבעוניות, היצירתיות הבלתי נגמרת של הפוסטים המגוונים (עם כיתובי התמונות) וכמובן איך לא הסטוריז, שהם לבד תפסו תאוצה מטורפת בשנים האחרונות עם אפשרויות עריכה מיוחדות וצבעוניות. ולכן, העסקים שהכי מתאימים לפרסום באינסטגרם הם עסקים רבגוניים כמו עיצוב פנים, לייפסטייל, קולינרייה, אמנות, אופנה, קוסמטיקה וכדומה. לגבי […]
כל עסק שרוצה להצליח בנישה שבה הוא פועל, חייב שתהיה לו תכנית אסטרטגית שתתווה עבורו את כיווני הפעולה העיקריים. אסטרטגיה שיווקית, בהקשר הזה, היא לא סתם סיסמה. אסטרטגיה שיווקית היא מושג המתייחס לכלל ההחלטות שצריך עסק לקבל במערכי השיווק, המכירה, התפעול, התמיכה, הייצור, השילוח, האריזה, ועוד ועוד. אסטרטגיה שיווקית איכותית מתייחסת לסביבת התחרות שבה פועל העסק, למגמות ולשינויים צפויים בתחום, לרגולציות וחקיקה שעלולים להשפיע על התפתחות העסק, ולחלופות המתהוות בתחום.במאמר הזה נסקור מקצת מן הרכיבים שיחד מהווים את הבסיס לכל אסטרטגיה שיווקית: רכיב מספר 1: מחקר מתחרים מקיף ומעמיק מחקר מתחרים שמתייחס למכלול ההיבטים בסביבת התחרות הוא הבסיס לבניה של כל עסק. כאשר אתם מבצעים מחקר מתחרים מעמיק, עליכם להבין היטב מהו היתרון היחסי שמציעים המתחרים, באילו ערוצים פועלים המתחרים, מיהם קהלי היעד שלהם, איך נראה בפועל המוצר או השירות […]
לינקדאין זה רק למי שמחפש עבודה או מגייס עובדים? האם זו פלטפורמה לפרסום? ואם כן, הפרסום בלינקדאין יקר? כמה פעמים שמעתם את המושג הזה לינקדאין ותהיתם אם זה בשביל העסק שלכם? כל התשובות במאמר שלפניכם. אז מה זה בכלל לינקדאין? לינקדאין הינה פלטפורמה אמריקאית שנוסדה ב2003 השייכת ללא אחרת מאשר ענקית המחשוב, מייקרוסופט (Microsoft). זה לא רק עוד אופציה לפרסום במדיה, אלא מדובר ברשת חברתית עם דגש על פלטפורמה עסקית / מקצועית המכוונת לאנשי המקצוע / עובדים / מגייסים וכדומה. בשונה מכל מה שאתם מכירים בפרסום בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועכשיו גם תיק תוק, בהם אתם חולקים פוסטים פרטיים, תמונות, וידאו מחייכם האישיים. לינקדאין אינה פלטפורמה של "פאן" (Fun). מדובר ברשת חברתית שכל כולה קשורה לפן המקצועי בחיינו. כל אחד בתחומו. למי ומה, הלינקדאין מיועד? רוב החשבונות בלינקדאין הם בעיקר אנשי […]
כרעם ביום בהיר זה נפל עלינו! אנשים לא יוצאים מבתיהם ומנסים להימנע ממגע ככל שאפשר. כתוצאה ישירה מכך, המשק נפגע ובראש ובראשונה, העסקים הבינוניים והקטנים. האם יש מה לעשות בתקופה כזו? האם ניתן לשרוד כעסק? אז כן…ימים לא פשוטים עוברים על כולנו, תחושה לא נעימה של אי וודאות אופפת אותנו…מתי חוזרים לשגרה? וכשנחזור – איך זה הולך להתרחש? מאיפה מתחילים? וזאת בלשון המעטה…המספרים מדברים בעד עצמם, מספר החולים והנדבקים הולך וגדל, מספר המתים גדל בהתאם, אסון בקנה מידה בינלאומי ללא ספק. אני לא הולך לדבר על המספרים כי לצערי הם ימשיכו לגדול, אני אתייחס במאמר זה לנושא השיווק הדיגיטלי לעסקים בתקופה קשה זו. ובכן, העסקים נפגעו מכה קשה אכן, יש עסקים שכבר סגרו ואליהם יצטרפו עסקים נוספים. לעומתם, לעסקים אחרים יש רזרבות וחסכונות שמאפשרות להם להתקיים גם בימים אלה. וגם זה […]
פייסבוק בעבר וכיום הידעתם? פייסבוק התחילה כרשת חברתית לחיבור סטודנטים באוניברסיטת הרווארד בשנת 2004. מאוד מהר התרחבה לאוניברסיטאות בכל העולם. וכיום, נכון לינואר 2020 פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. קצת נתונים מספריים שחשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק: נכון לינואר 2020, מעל ל-2.5 מיליארד משתמשים, כאשר 6.6 מיליון משתמשים בישראל. משתמש נכנס לפייסבוק 8 פעמים מידי יום בממוצע. זמן השהייה של כל משתמש בפייסבוק הוא כ-20 דקות בכל ביקור. למה אני מספר לכם את זה? כי ב-2004 אף אחד עוד לא ידע את זה, אפילו מארק צוקרברג בכבודו ובעצמו לא ידע את זה("אנחנו לא יודעים בדיוק מה זה") אבל באותה נקודת זמן בדיוק, עולם השיווק והפרסום השתנה לנצח. הפרסום המסורתי שמוכר לכולנו(רדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות) הופך להיות פרסום ושיווק באינטרנט. במילים אחרות, עסק שלא יפרסם וישווק את עצמו בפייסבוק […]
מה זה קידום ממומן? עסקים מפרסמים את העסק שלהם בדרכים שונות ומגוונות כדי למשוך לקוחות. יש שקוראים לזה פרסום העסק אונליין, שיווק העסק באינטרנט או פרסום במדיה. בגדול, כל התשובות נכונות.אז מה זה אם כן קידום ממומן?ברמה המקצועית, אין דבר כזה קידום אתרים, בין אם אורגני ובין אם ממומן. המושג המקצועי יותר לקידום הוא SEO – Search Engine Optimization, שזה בעברית מיטוב למנועי החיפוש. כלומר, איך אתר העסק שלנו מופיע במנועי החיפוש באינטרנט. בכל זאת, הביטוי השזור בארץ שתפס מקום גם בדיבור בין משווקים ועסקים וגם כמקצוע הוא קידום.המושג קידום, מגיע מהפועל לקדם…מה אנחנו מקדמים? את ביטויי המפתח אשר נקשרים עם מגוון שירותי העסק. קידום משמעותו שיפור. אבל לא באמת מדובר בשיפור העסק, אנחנו לא עושים שינויים בעסק שגורמים לשיפור שלו אלא אנחנו משפרים בעצם את המשפך השיווקי של העסק […]